Äventyrsbad

Hej alla rara,
 
På höstlovets sista dag har jag haft semester.
 

Denna bild får symbolisera Örebro och äventyrsbadet Gustavsvik.
 
Där har jag tillsammans med släkt på yngsta sonens sida och MÅNGA fler, tillbringat dagen. Jösses så mycket folk där var!
 
Ni kan tro att det var skrynkliga och rödögda barn med blålila läppar, som färdigbadade åkte hemåt igen på eftermiddagen. De passade bra in så här i allhelgona tider :-)
 
Dagens reflektion är att en hel dag på ett äventyrsbad av detta slaget, det kräver sitt. Jösses så trött jag var när jag kom hem.
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Vilken mäktig bild! Låter som en bra början på helgen :)

2013-11-01 @ 22:56:18
Postat av: Lotta

Kan tänka mig att det var mycket folk men också jättekul! Hoppas Melker var nöjd.

Läste ditt fina inlägg från igår Lotta <3 Du är alldeles enastående fin vän själv.


Ha en skön helg vännen!

KRAM

2013-11-01 @ 23:21:34
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Karin

Här är en till som var supertrött efter besöket i Örebro. Jag somnade i bilen hem och lite senare även på soffan. Tur att övriga familjen var ungefär lika roliga😉

Ja, det var galet med folk på slutet. När vi gick var det kö till ingången för att betala entré.

Ha en fortsatt härlig helg!

Kram Karin

2013-11-02 @ 07:36:51
Postat av: Adela

Mysigt! Var ofta och badade med mina killar när de var små:)

kramar
Adela

2013-11-02 @ 15:57:41
URL: http://www.houseofadela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0