Ideelt

Hej alla,
 
Då har vi söndag kväll igen. Helgerna går försvinnande fort alltid. En stående rad här hos mig varje söndag :-)
 
 
Helgen bjöd på både match och träning och jag älskar att sitta på läktaren och kika på min son och alla duktiga killar på isen. Härligt att följa deras utveckling och se deras framfart.
 
Dagens reflektion är att ledare/tränare oavsett sport har en fostrande roll. De lär ut till våra barn, kräver nolltolerans mot svordomar och mobbing och verkar för det (åtminstone sonens tränare) och de stöttar och uppmuntrar våra barn. De får våra barn att växa och ger dem en tro på sig själva.
 
Tack alla fina ledare/tränare som gör allt detta på ideell basis.
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Bra reflektion! Tror jag ska gå och pussa på min sambo av just den anledningen ;) Kram

2013-11-03 @ 21:03:09
Postat av: Maidi

Som sagt, en väldans bra reflektion..

Kram Maidi

2013-11-04 @ 10:40:21
URL: http://www.svartairisen.blogspot.com
Postat av: Channal

Ja, vad vore ungdomsidrotten utan alla eldsjälar! Heja dem!!

KRAM fina, Anna

2013-11-04 @ 20:44:06
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Tina

Ja en stor eloge till alla ungdomstränare, ett fantastiskt jobb de gör. Kramisar Tina

2013-11-04 @ 22:07:27
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: A House With A View

Ja nog gör de ett fantastiskt jobb med våra ungdommar, helt klart!!!

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Kraaaaaaaaam aka

2013-11-05 @ 07:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0