-Alla vägar tar oss hem

Hej,
 
i fredags önskade jag mig en riktigt lång helg. Och nu så här på söndagkvällen konstaterar jag att jag fick det jag önskade. Det känns som att jag haft en lång helg.
 
 
 
Idag tog vi oss ut på en cykeltur jag och min yngste son. 
 
 
Vackra moln på en himmel som inte bjöd oss på något annat än just moln. 
 
 
Ett av målen med vår cykeltur var att ta oss till en strand som vi inte hade besökt tidigare. Lika bra att sondera terrängen, snart är det strandliv som gäller :-) Stranden var i behov av vårstädning.
 
 
Dagens båtbild.
 
 
Med en kamera i cykelkorgen blev det några stopp längs vägen. Ett av dem var för att fånga denna fina tulpan på bild.
 
Vi tog en annan väg hem från stranden än den vi tog dit. Vi var osäkra på vart vi skulle hamna, men som sonen sa - alla vägar tar oss hem. Och hem kom vi till slut. Vi cyklade längs mälaren och passerade hästhagar och fina hus, så härligt!
 
Dagens reflektion är att dagens cykeltur gav kvalitetstid. Det var så jättemysigt att cykla sida vid sida, mysigt att se oss omkring och att snicksnacka om allt mellan himmel och jord. Glad för dagens cykeltur.
 
Må så gott
 

Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

Härligt med cykeltur, vi har planerat in en i helgen med vänner om vädret blir bra så fika kan medtagas :)
Ha en bra start på veckan!
Kram

2014-04-14 @ 05:22:01
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Lena

Härlig cykeltur! Det är i de här lägena man inser hur stor Mälaren egentligen är. Du på ditt håll, en annan bloggkompis i Kvicksund och jag på mitt håll.

Kram Lena

2014-04-14 @ 09:11:49
URL: http://gottforsjalen.se
Postat av: Channal

Nu vill jag ta fram min gula cykel! Ett säkert vårtecken!

KRAM fina! Anna

2014-04-14 @ 09:57:04
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0