Life is good

Hej på er alla,
 
helgen som precis just nu börjar lida mot sitt slut blev precis som jag ville. Jag har haft en underbar helg!
 
 
Jag har njutit av livet på landet, av vackert väder och av förbipasserande båtar
 
 
Jag har njutit av tidiga morgnar på bryggan. Så stilla och vackert med hav, dimma och sällskap av en svan.
 
 
Jag har spelat den trevligaste av golfrundor tillsammans med dem jag ser som min familj.
 
 
Jag har gått promenader med Ella.
 
 
Jag har lapat sol, ägnat mig åt trädgårdsarbete, löptränat och gått vårligt klädd.
 
Och det viktigaste av allt, jag har fått hem min yngsta son igen.
 
Dagens reflektion är att kvinnan jag kallar för svärmor, det är henne jag har att tacka för att jag fick en fin helg. Hon såg till att jag fick en "life is good" känsla i helgen trots att jag har mycket jag funderar på. Tack snälla Monica!
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Dina bilder rör mig in i själen och jag känner lyckan du förmedlar <3 kram!

Svar: Tack rara du!
Mammaxtre

2014-04-27 @ 22:23:15
Postat av: Vitae Stilo

Du verkar haft en fin helg och kunna koppla av i dina tankar... skönt!

Hoppas du får en fin vecka!

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

2014-04-28 @ 20:11:06
URL: http://www.vitaestilo.se
Postat av: Lotta

Raraste! Blir glad att läsa om din helg! Så skön, så bra, sol och värme. Din fina svärmor, tanka upp sig och så Melker hemma igen <3

Tack för tipset - underbar film!

KRAM

2014-04-29 @ 02:33:03
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Bella

Gott med en skön helg som gav lite vila i tankarna och värdefullt att ha personer i sin närhet som ger styrka, lugn och harmoni...

Kramar till dig

Bella

2014-05-01 @ 19:20:34
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se
Postat av: Lena - gott för själen

Fantastiskt fina bilder! Skönt att få hjälp att skingra tankarna ibland när de slår knut på sig själva!

Ha en fin kväll!

Kram Lena

2014-05-01 @ 20:00:59
URL: http://gottforsjalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0