Ett rött kafé

Hej och god kväll fina ni,
 
Efter jobbet fångade jag kvällen. Jag börjar bli väldigt bra på det :-)
 
 
 
 
 
 
 
 

Ikväll har jag och en god vän avnjutit middag och gofika på ett rött kafé. Vi har suttit vid vattnet och lyssnat till tiggande sjöfåglar, vi har kikat på män och barn som fiskat, vi har njutit av förbipasserande båtar och vi har turats om att prata och lyssna.
 
Dagens reflektion handlar om det fina med att ha vänner sedan långt tillbaka i tiden (sedan högstadiet i detta fall). Det är något tryggt över en sådan vänskap. Något mycket fint.
 
Må så gott
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Channal

Visst känns en sådan vän trygg. Jag träffade också en vän från högstadiet igår! Mysig känsla! Minns mycket kul från 14-15 årsåldern.

Fina stämningsfulla bilder! Kram Anna

2014-08-06 @ 08:13:36
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0