Fjäril

Hallå där,
 
jag tog mig ut med kameran. Målet i sikte var att fota Solhattar. Väl på plats bland alla fina Solhattar ändrades fokus och således också mitt mål.
 
 
 
Efter att ha fotat dessa två fick jag snart sällskap
 
 
 
 
Det var då mitt fokus hamnade på fjärilen istället för på Solhattarna. 
 
 Dagens reflektion handlar om att inte kunna/våga röra sig som vanligt. Det är inte roligt. Jag har olyckligt nog fått en smäll vid sidan av knäskålen. Det gör så pass ont att jag inte kan/vågar springa.
 
I väntan på att knät ska bli bra gör jag regelbundna övningar med hantlar. Bra förstås med motionsform för armar, axlar och rygg men inte på långa vägar vad som passar mig bäst.
 
Jag gillar löpningen för jag tar ut mig fullständigt. Då känner jag att jag har tränat. Att bara träna hantlar känns som fusk, fast det såklart inte är det.
 
Bättre än ingen motion alls och den gör mig gott, den också. Saknar löpningen......mycket!
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Channal

Stackare! Vilken otur med knät! Ajaj! Du som hade kommit igång så bra! Hoppas knät fort blir bra så är du snart igång igen!

Underbara bilder!! Älskar blommor o fjärilar! Bilderna matchar med Nadja Wedins mönster som jag har. Skulle gärna vilja ha två av dina bilder o rama in!

Kryakramar Anna

Svar: Men Anna, vilken komplimang! Tack! Om du verkligen vill ha två bilder så får du det. Vilken stl och vilka bilder? Kram
Mammaxtre

2014-08-23 @ 09:45:40
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: The Place To Be

Vilka vackra bilder!!!

Kram Malin

2014-08-24 @ 10:38:34
URL: http://theplacetobe.se/
Postat av: Marie KJ

Jättefina bilder ♥

2014-08-25 @ 16:18:53
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hej min vän!

Saknat dina härliga inlägg efter en lång paus…semester och sånt kom emellan ;)

Tycker om dina bilder, det är Lottabilder. Tänker att ordet flexibilitet kommer till mig när jag läser det här, och att hålla ögonen öppna och se vad som händer fast man hade något annat i tankarna.

Läste ditt underbara inlägg om löpning. Inspirerande!
Hoppas innerligt att ditt knä blir bättre. Var försiktig!

Önskar en fin helg xo

2014-08-30 @ 01:18:03
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0