Tur

God kväll på er alla denna söndag,
 
Jag vinner sällan eller aldrig men ibland skall man ha tur. Jag såg på Pernilla Wahlgrens instagram att det fanns biljetter att vinna till Allsång på Fjäderholmarna. Det enda man behövde göra var att maila en adress det antal biljetter man ville vinna. Jag mailade och skrev att jag skulle bli jätte glad över tre biljetter men också glad över två. Jag vann tre.
 
Vi startade upp kvällen med middag på Dramatens takterass. Vilket ställe! Där hade jag kunnat sitta länge, länge. Men nu hade vi ju andra planer för kvällen så det fick bli ett kort besök. Nästa gång.....
 

Stockholm bjöd på en fantastiskt fin kväll. Längs Strandvägen, på väg till båten som skulle ta oss till Fjäderholmarna, gick jag förbi detta brudpar. Var ju bara tvungen att ta ett foto :-)
 
 
 

I väntan på båten kikade jag nyfiket på vad denna fotograf fotade. Kunde och kan fortfarande inte för mitt liv förstå vad han såg med eller i det svarta vattnet. Vidare visste jag inte att det fanns ett sådant maraton. Nu vet jag att det finns något som heter foto maraton.
 

Jag ville väldigt gärna vinna tre biljetter eftersom jag så gärna ville att svärmor skulle göra oss sällskap. Hon tvekade inte en sekund. Hon sa ja direkt när hon fick frågan. En livsnjutare som få är hon denna underbara kvinna.
 
 
Fjäderholmarna är en pärla. Denna utsikt hade vi från den plats vi fick framför scenen.
 
 

De här artisterna, så duktiga så duktiga! Det gick bara inte att inte delta i allsången, det gick inte att inte sjunga med när de körde sina egna låtar och det gick inte att vara still. Vilken fin kväll!
 
Den här killen alltså!. Vilket trevligt sällskap. Så omtänksam, trevlig och fin på alla sätt.
 
Dagens reflektion är att det är fint att ha tur ibland. Hade jag inte vunnit hade jag gått miste om denna härliga kväll på Fjäderholmarna.
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Ååå vilken tur och vilken härlig kväll!
Kram Anna

2014-08-18 @ 15:58:27
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: mittgodastefinaste

Jag visste inte att Fjäderholmarna hade allsång! Var på Skansen näst sista gången!

Dramatens takterass är underbar!

Kram Jenny

2014-08-18 @ 18:17:27
URL: http://mittgodastefinaste.blogspot.se/
Postat av: millandante

Grattis till den vinsten!!! Vilken härlig tur du hade:)

Kram
Milla

2014-08-18 @ 23:27:35
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: KaosJenny

Grattis till vinsten och en härlig kväll. Kram

2014-08-18 @ 23:46:53
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.com
Postat av: maria at inredningsvis

Vilka HÄRLIGA bilder :) får mig att sakna sommaren, hösten kom chockartat fort här i Göteborg :(

Ny post ute...Heta höstnyheter från Hm Home :)

Ha en kanonvecka

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

2014-08-26 @ 14:21:32
URL: http://inredningsvis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0