Eldkorg

Hej och godmorgon!

Då har vi en vanlig lördag efter tre storhelgsdagar :-)







Det är bra vackert med eldkorgar! Vilken stämningshöjare det är denna mörka årstid. Den ena eldkorgen är en made by Ernst. Den andra är en stubbe.

Dagens reflektion handlar om när storhelg övergår i helg. Helger som ger lediga dagar, så pass att man plötsligt känner sig osäker på vilken dag det är. Många lediga dagar på rad. Som jag uppskattar ledighet av detta slag. Älskar att inte veta vilken dag det är!

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Villa Freja

Jag också. Det är total avkoppling för mig. Därför blir jag nästan lite irriterad på barnen som går runt och frågar vilken dag det är. Jag vill leva här och nu och inte brutalt fara tillbaka i veckodagar som räknar ner ledigheten. Fy.

2014-12-27 @ 12:19:21
URL: http://villa-freja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0