Åsa Hellberg

Gokväll på er alla gamla som nya läsare,
 
 
En av mina systrar förser mig med en massa bra boktips. Hon träffar alltid rätt. Hon vet vad storasyster uppskattar att läsa :-)
 
Ett av dessa boktips vill jag också tipsa er om. Åsa Hellberg heter författaren som skrivit " Sonjas sista vilja" och "Sonjas hemlighet".
 
Två böcker som handlar om vänskap, livsstilsförändringar och en hel massa annat. Böcker som jag bär med mig länge, länge. Finns en del tänkvärt att ta till sig i dessa böcker.
 
Jag tycker om Sonja och hennes vänner och det var härligt att följa med dem alla i denna historia. Boken visar tydligt att det kan komma något gott ur förändringar och att det finns dem som behöver hjälp för att förstå just detta och för att våga. 
 
Vänskap är fint!
 
Dagens reflektion handlar om att vi redan har 9.e januari. Var det inte nyss den 24.e december? Tiden går försvinnande fort.
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul med alla boktips även om jag ratar dina sex-böcker och du mina deckare.

Skönt att tiden rullar på, snart vår! Fyller inte Melker år snart? Har för mig att han föddes någon månad före Oskar som fyller i april.

Må så gott, kram

Svar: Melker fyller år på tisdag. Jag tror att dessa böcker passar dig.
Kram
Mammaxtre

2014-01-09 @ 21:26:39
Postat av: Åsa Hellberg

Åh, vad roligt.
Tusen tack,
kram Åsa

Svar: Det var det lilla Åsa! Böckerna är värda att läsas av många. Det pratas alldeles för lite om dig och dina böcker. Ser fram emot boken som kommer i mars. Tack för din kommentar.
Mammaxtre

2014-01-09 @ 21:43:13
URL: http://hellbergcoaching.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Åh vad bra med boktips! Just nu är läsning bästa avkopplingen för mig:)

Kram Pernilla

2014-01-09 @ 23:23:33
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.se
Postat av: Ninelin

Tack för tipset! Har varit lite dålig på att läsa på sistone.

Trevlig fredag!

Kram N

2014-01-10 @ 11:13:54
URL: http://ninelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

…och så för vi ta del av dessa bra boktips!!

Ha en fin helg vännen

KRAM!

2014-01-11 @ 02:25:00
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: KaosJenny

Tack för boktipsen, de ska kollas upp... KRam

2014-01-11 @ 15:20:11
Postat av: helenas enkla vardag

Håller ju precis på med livsstilsförändring, så dom kanske är något för mig. Tyvärr har jag haft svårt att läsa sedan jag blev sjukskriven, men det kommer nog.
Kram helena

Svar: Jag hoppas så att du snart skall finna glädje och avkoppling i att läsa en god bok. Man mår bra/bättre av att sjunka in i en annan värld-någon annans liv för en stund. Dessa böcker om Sonja och hennes vänner, de gav mig något att bära med mig. Bra för mig helt enkelt. Kram
Mammaxtre

2014-01-11 @ 15:30:09
URL: http://www.helenasenklavardag.blogspot.com
Postat av: Channal

Tack för boktipset! Låter som böcker för mig!

Kramar Anna

2014-01-11 @ 19:37:48
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0