Balans

Hej och god morgon,
 
Det är dags för mig att ge mig av till jobbet. Innan jag gör så tänkte jag dela med mig av ett axplock från min helg.
 
En helg i vilken jag lyckades att få till en bra balans mellan jobb och återhämtning och mellan lathet och motion. En himla bra helg!
 
 
Vi har badat massor!
 

När Sälen passerade svärmors tomt låg vi inte i plurret. Vilken lycka att få se en skymt av en säl i dess rätta miljö!
 

Små som stora båtar har jag njutit av att se. Jag gissar att de flesta båtägare nog är ena riktiga livsnjutare. 
 
 
Den här underbara boken läste jag ut idag. Har du inte läst den så har du missat något riktigt bra.
 

En hel del godsaker hörde helgen till.
 

Uteduschen med vatten uppvärmt av solen, den är jag förtjust i.
 
Dagens reflektion handlar om vädret och att jag blir så glad av att få njuta av vackert väder på helgerna. Gott att få lite semesterkänsla innan en ny arbetsvecka tar vid. 
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Channalc

Det underbara vädret gör oss så gott! Den boken ligger här hemma och väntar på mig!

KRAM!! Anna

2014-07-28 @ 19:33:38
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: The Place To Be

Vilka härliga biler!

Ja den här sommaren har verkligen slagit rekord. Det trodde man inte där i juni!

Kram Malin

Svar: Nej...det trodde man inte i juni och inte heller i början av juli :-)
Mammaxtre

2014-07-30 @ 15:49:53
URL: http://theplacetobe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0