Hemma hos svärmor

Hallå där,
 
Hemma hos svärmor är det jag kallar för landet. Inte mitt landställe men väl hennes hem. Ett för mig smultronställe. Glad att få vistas där. Tror ni förstår varför......
 


Älskade blommor
 

En fågelholk av många fler.
 

Förbipasserande båtar. Något jag aldrig får nog av.
 
 
Inredningsdetaljer utomhus.
 
 
Det är inte bara jag som trivs hemma hos svärmor.
 
Dagens reflektion är att det krävs fler blogginlägg än ett för att ge svärmors hem, det jag kallar för landet, en rättvis bild. Älskar detta ställe!
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Ååååå fingerborgsblommor!!! De påminner mig om min söta lilla mormor... Å vad jag kan sakna henne.
Njut av en fin midsommar nu!
Kram Anna

2014-06-19 @ 23:15:49
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Karin

Förstår att du älskar landet, det är ett fantastiskt ställe.

Ha en härlig midsommar och hälsa familjen från oss.

Kram Karin

2014-06-20 @ 09:27:15
Postat av: Lotta

Glad mIdsommar min fina Lotta!!!

KRAM

2014-06-20 @ 19:43:47
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mysigt, hoppas du har haft en härlig midsommar kram Diana

2014-06-21 @ 14:50:17
Postat av: dianasdrömmar

Mysigt, hoppas du har haft en härlig midsommar kram Diana

2014-06-21 @ 14:50:57
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se
Postat av: maria at inredningsvis

Helt fantastiskt fina sommarfoton :) jag hoppas ni har bättre väder än här i GBG, sommaren tog tillfälligt avbrott tyvärr. Och på midsommar var vi på Amundön MEN det var kallt och blåsigt som attans...ingen höjdare haha

Ny post ute....underbara sommarsovrum att drömma om :)

Ha en härlig fortsatt vecka.

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0