Summering

God måndagskväll, 
 
Sedan det senaste inlägget har det hänt mycket gott i mitt liv.
 
Jag har haft finbesök av en god vän. Jag har haft mina barn (alla tre) med respektive hemma på middag. Jag har ätit middag och druckit champagne (och pratat mig hes) tillsammans med en fin vän som var hemma i Stockholm på besök. Jag har firats på morsdag. Jag har haft jord under naglarna och därmed gjort skillnad både hemma och på landet ( har bestämt mig för att bli trädgårdsmästare i mitt nästa liv) Jag har druckit rosé och avnjutit en god middag tillsammans med två fina vänner. Jag har varit hemma och på landet, har således fått njuta av både hemmaliv och lantliv. Jag har läst ut en bok och haft sällskap av en hare. Jag har hjälpt till att fånga en huggorm för att släppa ut den igen (långt bort från där människor befinner sig). Jag har sett en älg simma i farleden (det var coolt). Life is good!
 
 
En båtbild
 
 
En simmande älg
 
Dagens reflektion handlar om en må bra känsla. När jag summerar den senaste veckan så kan jag inte annat än att komma fram till att den varit mycket bra. Den känslan är inte att underskatta. Den känslan ger ett -Jag mår bra SVAR på frågan hur mår du?
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Channal

Life is goog! Vi har bootsat båda två! YES! Härligt med så mycket roligheter.

KRAM Anna

2014-05-27 @ 18:20:36
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Lena - gott för själen

Oj vad mycket roligt du hunnit med. En riktig energiboost!

Kram Lena

2014-05-27 @ 19:09:46
URL: http://gottforsjalen.se
Postat av: Bella

Vilken härlig vecka fylld med positiv energi hoppas det fortsätter så även denna vecka!

Kramar Bella

2014-05-27 @ 21:30:35
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0