Madrid del 7

Hej,
 
här kommer ett sista inlägg från tjejresan till Madrid. Har du inte besök Madrid så kan jag berätta att det är en fin stad, en ren sådan med en fantastisk arkitektur och med PULS. Jag vill väldigt gärna tillbaka. Blev liksom inte klar med den staden.
 
 

På Café Commercial åt vi frukost två av tre morgnar. Cafét var ett gammalt anrikt café där tiden stått precis still. Något som gjorde det väldigt mysigt. God frukost hade de också.
 
 
 
 
Madrid, en storstad med puls. Det var bara att låta sig svepas med.
 
 
Madrid en mysig storstad med puls. Det fanns mycket att vila ögonen på.
 
 
Min sista bild får symbolisera Madrid och hur jag känner för den staden så här efteråt.
 
Dagens reflektion är att vi var 11 kvinnor som röstade fram årets resmål. Så gör vi alla år inför höstens årliga resa. I år stod valet mellan Berlin, Madrid, London eller Öst Tyskland. Mitt val var Berlin som första val och London som andra och så blev det Madrid. Och tänk så bra det blev!
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Fantastiska bilder från en riktigt härlig resa! Jag har fortfarande inte hittat spåret i Östertälje ;) Vi ses snart! Kram

Svar: Jag kan visa dig spåret. Det är bara att du hör av dig. Kram
Mammaxtre

2014-11-06 @ 07:45:40
Postat av: Ninelin

Älskar att resa! Var nyss i London. . . ska snart till Spanien :-)

Kram N

Svar: A
Mammaxtre

2014-11-06 @ 18:31:22
URL: http://ninelin.blogg.se/
Postat av: mittgodastefinaste

Så kul med så många på tjejresan och att ni röstar fram resmålet sådär! Kul idé!

Önskar dig en fin helg! Kram jenny

2014-11-07 @ 12:23:40
URL: http://mittgodastefinaste.blogspot.se/
Postat av: Marie KJ

Jag ville till Madrid men tror att vi hade fått lika roligt vart vi än åkt! Men visst ger det extra guldkant att åka från grårusk till sommarvärme (fast man glömt solglasögonen hemma)

Kram på dig min fina vän

2014-11-07 @ 13:39:47
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Channal

Åh vad jag vill till Madrid nu! En bortglömd stad! Alla pratar bara om Barcelona (som jag tycker om). Men nu har Madrid hamnat på min bucketlist!

KRAM Anna

2014-11-07 @ 14:42:11
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0