Madrid del 4

Hallå där,
 
jag fortsätter på temat Madrid. Jag var ju där för lite sedan. En lång weekend med 10 härliga tjejer, det var fint det....
 
 
Vi tog en linbana till grönskan som faktiskt fanns att finna i Madrid.
 
 
Spanien förknippar jag med Palmer men i Madrid lös dom med sin frånvaro. En ynka liten palm hittade jag dock.
 
 
 
Och en flod fanns att finna i Madrid. Längs den promenerade vi för en stund och när vi inte promenerade satt vi på en av dess uteserveringar och njöt av livet.
 
 
 Vi tog som sagt en linbana till grönskan. Det gröna gav en fin inramning till den storstad som Madrid verkligen är.
 
Dagens reflektion handlar om att bli glatt överaskad. Innan jag åkte till Madrid så hade jag fått för mig berättat att det inte fanns någon grönska och att det inte fanns något vatten. Men ack så fel den personen hade :-)
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: The Place To Be

Åh vad kul att se!!!

Nu längtar jag dit!!! :-)

Kram Malin

2014-10-29 @ 10:36:26
URL: http://theplacetobe.se/
Postat av: Marie K J

Vilka fina bilder, särskilt den första ❤️

2014-10-29 @ 14:00:37
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: helenas enkla vardag

Ungefär så tänker jag om Madrid också. kul ATT HÖRA ATT DET ÄR ETT STÄLLA MAN GOTT KAN BESÖKA. Ursäkta att caps lock kom på.
Kram Helena

2014-10-29 @ 19:00:51
URL: http://www.helenasenklavardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0