Bokslukerska

Hallå där,

Måste tipsa er om en väldigt bra bok. Författaren heter Simona Ahrnstedt. Jag har läst hennes tidigare utgivna böcker. De har varit skrivna i dåtid och jag har älskat dem alla. En enda natt är i nutid och utspelar sig i Stockholm.


Makt, hämnd och passion bjuds man på. Vidare blir man förbannad på Natalias pappa för hans extremt dåliga kvinnosyn. En del hemligheter finns också att hämta. Läs den vetja :-) 

Dagens reflektion är att jag nog kommit att bli en bokslukerska och jag gillart. Tycker om att läsa. Tycker om handlingar som jag för en stund blir en del av. 

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Channalc

Har inte läst något av henne! Tack för boktipset!

KRAM Anna

2014-09-29 @ 21:10:16
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Anonym

Spännande, en för mig ny författare. Kram

2014-09-30 @ 15:26:20
Postat av: KaosJenny

Det är underbart med böcker, framförallt nu på höstkanten när det blir kyligare ute. En god bok i soffan är inte fy skam. Kram

2014-10-01 @ 00:11:26
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0