Det gäller att passa på

Hallå där,
 
Då har vardagen tagit vid och snart kan veckan första dag bockas av. Sensommaren har bjudit oss på en fin helg med blå himmel och sol. Mycket trevligt tycker många (förmodligen de flesta) med mig.
 
 
I lördags var farleden utanför svärmors tomt hårt trafikerad. Den ena fina båten efter den andra gick ut för att njuta av den vackra sensommarhelgen.
 
Dagens reflektion handlar om att njuta så mycket det bara går innan mörkret tar över efter ljuset. Innan varm sensommar blir till kylig höst. Jag är vän av våra årstider och skall omfamna hösten, men njuter i väntan på den av varm sensommar, så länge det är möjligt. Tänker att alla de som passerade passerade farleden tänker som jag -det gäller att passa på!
 
Må så gott
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Channal

Jag är också vän med årstiderna! Idag ösregn o öronvärk o trött! Men helt ok! Helgen var ju fantastisk! Hoppas solen skiner nästa vecka! Bråviken är vacker! Välkommen!

Kramar Anna

2014-09-08 @ 21:20:40
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad vackert du beskriver det...
-att Omfamna hösten <3

Kram Lollo

2014-09-09 @ 14:07:42
Postat av: Ninelin

Helgen var fantastisk! Så mysigt att få förlängd sommar.

Kram N

2014-09-10 @ 11:24:06
URL: http://ninelin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Trevlig blogg!
KRAM

2014-10-07 @ 20:08:10
URL: http://designbyemmeuf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0