Innan regnet

Hallå där,
 
Jag hade koll på väderappen  och visste att det var att räkna med regn idag. Innan regnet ville jag hinna med en söndagspromenad. En sån där promenad med kameran kring min hals. En promenad i en miljö vilken jag trivs allra bäst i. Häng med......
 
 
Jag och min kamera
 
 
När jag öppnade ytterdörren i morse möttes jag av detta. En utsikt som jag oavsett väderlek aldrig tröttnar på.
 

Några bilder från min söndagspromenad.
 
Dagens reflektion är om regn som vräker ned (vilket det gör precis just nu). Regn som faktiskt kan vara en mysfaktor. Mysigt för att jag är inomhus i ett varmt hem med stearinljus som brinner med en låga som gör sig vacker till mörkret som syns genom fönsterna. Glad över mysfaktorn jag känner just nu.
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken fin promenad!
Här regnar det också. Lite ovant, det var ju evigheter sen! Och nu när man är så ovan vid regn kan jag hålla med om att det är ganska mysigt:)

Kram Pernilla

2014-09-21 @ 21:50:06
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0