Skyview

Hej,
 
För lite sedan valde jag tillsammans med mina söners gudmor och min yngsta son att turista i vår egen stad.
 
 
Vid Globen möts man av ballonger.Ballonger som var svåra att fånga på bild.
 
 
Jag som upplevde Parisehjulet på Liseberg som en mardröm i somras kände mig bra modig när jag ställde mig i hissen som skulle ta mig upp på Globens tak.
 
Modig ända tills hissen började sin resa uppåt.......läskigt för någon som är höjdrädd och som inte är jätteförtjust i bergodalbanor, kan meddelas
 
MEN
 
Väl uppe på Globens tak vände det läskiga till en magisk upplevelse. Utsikten var helg magnifik och resan ner med hissen var inte läskig alls.
 
Dagens reflektion är att det inte är så dumt att turista i sin egen stad. Dumt är att man inte väljer att göra så oftare. Glad att jag vågade trots min rädsla för höjder.
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Channal

Wow vad häftigt! Visste inte att det gick hiss upp till taket! Sant, lätt att bli hemmablind!

Kramar Anna

2014-09-23 @ 19:06:17
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: The Place To Be

Verkar kul! Måste vara fin utsikt! Duktigt gjort om du är höjdrädd!

Kram Malin

2014-09-24 @ 19:56:43
URL: http://theplacetobe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0