Bokslukerska

Hallå där,

Nuförtiden är motionerandet utbytt mot att läsa böcker. 

Började läsa en bok på 441 sidor imorse och nu har jag läst ut den.


Om man läser baksidan på denna bok så blev åtminstone jag nyfiken. " Äta kakan och ha den kvar" är en underhållande roman för alla som letade efter den rätte tillsammans med Bridget Jones och levde singelliv samtidigt med kvinnorna i Marian Keys romaner, men som har vuxit upp och idag har man, barn och pensionssparande.

Den här berättelsen börjar med en liten lögn, som leder till ett dubbelliv. Underhållande berättelse. Ska erkänna att jag nu känner mig helt slut..... Men det slutar gott. Kärleken kan överleva bra mycket den.

Dagens reflektion är att jag snart hoppas på att få byta ut böckerna mot motionerande igen. Jag har varit stilla länge nu. Älskar att läsa men kropp och själ behöver motion nu känner jag.

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Channal

Tjena Bokslukaren! 1000-tack för boktipset! Låter som en riktig Anna-Bok! Älskar Marian Keys och Bridget Jones =)

KRAM Anna

2015-04-12 @ 19:28:45
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du kan väl hojta när du är redo för promenader så kör vi tillsammans! Kram Linda

Svar: Det kan du räkna med fina du. Längtar!
Mammaxtre

2015-04-13 @ 11:32:31
Postat av: The Place To Be

Ja oj nu har du slukat många böcker. Trist att inte kunna träna såklart men så härligt och mysigt att läsa en massa böcker!

Kram Malin

2015-04-16 @ 17:04:01
URL: http://theplacetobe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0