Deckare

Godmorgon fina du,

Vi har fredag och snart helg. Jag hoppas på sol och värme. Gissar att jag inte är ensamen om det :-)

Under påskhelgen läste jag ut tre böcker varav två av dem var deckare.

Deckare av det lättsammare slaget. Deckare som jag fastnade för.




De här böckerna var spännande med bra handlingar och upplösningarna kom som en överaskning. Allt hänger ihop, men det förstår man först när man läst klart boken. 

Dagens reflektion är att jag aldrig läst dessa böcker om inte en av mina vänner proppsat på att låna ut dem till mig.

Att lämna tillbaka böcker som jag lånat och som jag inte läst, det går ju inte. 

" ett perfekt offer" och "aldrig mer" är skrivna av Sophie Hannah. 

Vad sjutton ska jag läsa nu.....?

Må så gott



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dina boktips! Ska kolla in dem. Önskar att jag var en bokslukare som du! Har tappat fokus... blir mer läst i sommar. Sen är jag säker på att min iPhon har tagit över läsandet! Lite trist faktiskt! Jag älskar ju böcker! Underbar storlek på boken :-)

Kramar Anna / Channal

2015-04-10 @ 10:25:10
Postat av: Mian

Håll koll på FM-bloggen, vi lottar snart ut lite bra läsning! : )

2015-04-10 @ 11:20:36
URL: http://finastemattan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0