Högläge

Hej och god morgon, 

Idag ska jag till sjukhus på återbesök. Stygnen skall tas bort vilket innebär att jag får lufta foten för första gången på nästan 3 veckor. Det ni, är något att se fram emot :-)





Högläge är vad som gäller för min del sedan en tid och ännu ett gäng veckor framöver. Kan tyckas vara enkelt men är jobbigt. Jag får liksom ont i mina knän. Högläge och att halta, det sliter.  

Dagens reflektion är att det normalt inte finns på kartan att sitta med fötterna på bordet. Men för tillfället är det så jag gör, både hemma och på jobbet. Känns helt fel, men är absolut nödvändigt. 

Må så gott

Kommentarer
Postat av: KaosJenny

Skönt att du kommer att få lufta foten. Lycka till med det fortsatta högläget. Kram

2015-03-26 @ 11:04:44
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.com
Postat av: LiteAvLinda

Och du gör det med stil måste jag säga, med tanke på bilden med stjärnstrumpan ;) Hoppas det gick bra hos läkaren, syns på lördag! Kram

Svar: Gulle dig Linda! Det gick bra hos doktorn. Jag ser vanskapt ut nu :-) Ska visa på lördag. Kram
Mammaxtre

2015-03-26 @ 18:29:13
Postat av: Channal

Nämen vad har hänt!! har du gjort dig illa igen? Jäkla otur! Hoppas allt har gått bra hos doktorn.

Kryakram Anna

Svar: Jag har inte gjort illa mig igen. Har stelopererat min stortåled p.a. artros. Hallgus vallgus togs också bort. Det gick bra hos doktorn. Tack! Kram
Mammaxtre

2015-03-26 @ 18:48:31
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: mittgodastefinaste

Lycka till hos doktorn!

Ha en fin helg! Kram Jenny

2015-03-27 @ 13:02:31
URL: http://mittgodastefinaste.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0