Lättsammare

Hallå där,

Jag har läst ut en bok (igen). Denna gång var det en lättsammare bok.


Den har boken blev ett trevligt sällskap. Som en god vän på något vis. 

Den handlar i grunden om livsval och vikten av relationer till varandra. En dröm förverkligas och ett hotell öppnas. Ett hotell som erbjuder stressade storstadsbor återhämtning. 

Det fina i boken är att boken trots att den är lättsam har ett djup. Jag tyckte om att få lära känna karaktärerna i boken och tyckte att det var härligt att vara med under premiär veckan av hotellets öppnande. Det här är ingen wow bok. Det här är ändå en bok helt i min smak.

Dagens reflektion är att jag fastän jag redan innan jag läste boken visste att det gör en gott att resa bort, så förstår jag än mer hur bra det är för återhämtningen att åka till rätt ställe. 

Må så gott



Kommentarer
Postat av: Channal

Så underbart att du är en bokslukare! Glad för alla dina boktips.

Trevlig helg och Kram! Anna

2015-03-21 @ 21:55:49
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Home2tiny

Låter som en mysig bok och jag skulle mer än gärna åka bort för lite återhämtning. Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

2015-03-22 @ 21:28:28
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Carina

Den boken har jag också precis läst! Tokgillade den och blev också sugen på att åka bort.

Ha en fin vecka!
Kram Carina

2015-03-24 @ 07:29:04
URL: http://www.carina-mittskliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0