Positiva tankar

Hej du rara som kikar in här hos mig,


Denna syn måste väl alla bli glad att mötas av tänker jag. Även den suraste av dom sura blir väl glad av att se ned i backen och mötas av vitt blomster istället för av vit snö? 

Svaret på detta har jag förstås redan. Alla har inte förmågan av att bli glad av blommor. Men det har jag!

Dagens reflektion handlar om att förstå när det är särskilt viktigt att tänka positiva tankar. Jobbiga tider blir mindre jobbiga tänker jag. Jag har bestämt mig för positiva tankar.

Må så gott







Önska mig lycka till :-)

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Lycka till fina du! Nu längtar jag hem från svenska fjällen för att också få möta våren och tanka med sol och möten med fina vänner! Kram <3

2015-03-10 @ 09:56:29
Postat av: Anonym

Positiva tankar healar! Älskar blommor och blir överlycklig av att se dem. Älskade redan som liten att plocka blommor.

Kram fina! Anna Channal

2015-03-10 @ 12:29:53
Postat av: helenas enkla vardag

Helt rätt! Jag har allt också sett raringarna och blir så glad av att se dem.
Kram Helena

2015-03-10 @ 19:38:48
URL: http://www.helenasenklavardag.blogspot.com
Postat av: Marie KJ

Jag tänker ju nästan alltid positivt, men sina tankar är ju inte alltid lätta att styra. Men vårsolen är ju ljuvligt "uppåttjack" ❤️

2015-03-11 @ 22:22:04
URL: http://systermarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0